کد خبر: 1225432
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
اگر ما بتوانیم تفکر جهادی، مدیریت جهادی و مکتب حضرت امام (ره) را در جامعه تزریق کنیم، مسیر برای فعالیت‌های گروه‌های جهادی هموارتر خواهد شد. 
جوان آنلاین: مسئله‌ای که برای گروه‌های جهادی مهم بوده و مدنظر آن‌ها قرار دارد، ارائه و ترویج تفکر جهادی برای جامعه است. 
در کنار کار‌های عمرانی گروه‌های جهادی که اجر آن‌ها قابل تصور نیست، باید تفکر جهادی، مدیریت جهادی، اندیشه جهادی و مکتب جهادی را در جامعه ترویج کنیم تا کار‌های جهادی حداکثر تأثیرگذاری را داشته باشد. 
عملکرد گروه‌های جهادی نباید تنها در کار‌های فیزیکی خلاصه شود. بنا بر دستور مقام معظم رهبری، جهاد تبیین مقدم بر بسیاری از فعالیت‌های دیگر است. 
اگر ما بتوانیم تفکر جهادی، مدیریت جهادی و مکتب حضرت امام (ره) را در جامعه تزریق کنیم، مسیر برای فعالیت‌های گروه‌های جهادی هموارتر خواهد شد. 
علاوه بر کار‌های عمرانی و فیزیکی گروه‌های جهادی، توجه شود که رشد جمعیت استان ما کمتر از متوسط کشور بوده و این بسیار نگران‌کننده است، آن هم در استانی که در بسیاری از کار‌های صنعتی، فرهنگی، انقلابی و ارزشی پیشرو است. 
وظیفه گروه‌های جهادی تنها در رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی خلاصه نمی‌شود و آن‌ها در عرصه‌های مهم فرهنگی نیز فعالیت داشته و دارند که باید بیشتر شود. مأموریت جدید گروه‌های جهادی جوانی جمعیت باشد و برای استان یک اتفاق جهادی بیفتد تا از بحران سال‌های آینده جلوگیری شود. 
وقتی می‌توانیم از موفقیت صحبت کنیم که مدیریت جهادی را در کشور حاکم کنیم. یکی از اولویت‌های مهم ما این است که تلاش کنیم تفکر و اندیشه مدیریت جهادی را در لایه‌های مدیریت استانی جاری کنیم. 
فرهنگ مدیریت جهادی باید همانند دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم شود تا در دولت سیزدهم بتوانیم در زمینه تثبیت فرهنگ جهادی به موفقیت دست یابیم. 
بر همین اساس نگاه مدیران اجرایی باید جهادی باشد و برای پیگیری مشکلات جامعه حضور میدانی داشته باشند، برای اجرایی‌شدن این امر نیازمند گروه‌های جهادی هستیم، چون مجاهدان اصلی راه پیشرفت، گروه‌های جهادی هستند. 
مدیران باید گروه‌های جهادی را بزرگ‌ترین تکلیف و فرصت بدانند تا با بهره‌مندی از این ظرفیت به وظیفه خود که خدمت به مردم است، به بهترین نحو عمل کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار